Vraag en antwoord: ticketing Wonen&Co de beurs 2020 - Wonen&Co

Vraag en antwoord: ticketing Wonen&Co de beurs 2020

Ik heb online een ticket gekocht en heb Wonen&Co de beurs niet kunnen bezoeken. Wat nu?

Doordat Wonen&Co de beurs is geannuleerd, betekent dit dat het geld van je ticketaankoop wordt gerestitueerd. Dit betreft het aankoopbedrag, exclusief de servicekosten en eventuele transactie- en/of sms-kosten. In samenwerking met onze ticketpartners VanPlan en Eventix wordt de teruggave automatisch in gang gezet en, afhankelijk van de betaalmethode, binnen maximaal een maand afgehandeld.

Ik heb een combiticket, samen met Tuin&Sfeer, gekocht en heb Wonen&Co de beurs niet kunnen bezoeken. Wat nu?

Doordat Wonen&Co de beurs is geannuleerd, betekent dit dat het geld van je combiticket gedeeltelijk wordt gerestitueerd. Dit betreft het aankoopbedrag van het Wonen&Co-gedeelte van de ticket, exclusief de servicekosten en eventuele transactie- en/of sms-kosten. In samenwerking met onze ticketpartners VanPlan en Eventix wordt de teruggave automatisch in gang gezet en, afhankelijk van de betaalmethode, binnen maximaal een maand afgehandeld.

Mijn betaalde workshop is niet doorgegaan. Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Dit bedrag wordt, exclusief de servicekosten en eventuele transactiekosten, gerestitueerd. In samenwerking met onze workshop-ticketpartner Triati wordt de teruggave , afhankelijk van de betaalmethode, binnen maximaal een maand afgehandeld.

Wanneer vindt de restitutie plaats?

We doen ons best om zo snel mogelijk alle lopende zaken op te pakken en vragen te beantwoorden. Hierbij vragen je om geduld in deze situatie. We werken met verschillende partijen samen om de financiële afhandeling in orde te maken. Afhankelijk van de betaalmethode neemt dit proces maximaal een maand in beslag.

Mijn adviesgesprek is niet doorgegaan. Wat nu?

Wil jij alsnog, buiten het evenement, kijken wat de mogelijkheden zijn bij de adviseurs? Klik dan hier. Wij nemen vervolgens contact op met de desbetreffende adviseur zodat zij er een mogelijk vervolg aan kunnen geven.

Staat je vraag er niet tussen of wil je contact opnemen met de organisatie? Gebruik dan onderstaand formulier.

Let wel: op dit moment krijgen wij veel vragen en meldingen, dus het beantwoorden kan iets langer duren dan dat je van ons gewend bent.

×